Overzicht cursussen

2018-11 Abu Dhabi

Abu Dhabi 1-10 november Een prachtige rondreis door Abu Dhabi. We vertrekken op  donderdag 1 november met de A380 airbus van Emirates om 22:00 uur naar Dubai en vandaar gaan we met een bus naar het Abu Dhabi Anantara Eastern Mangroves hotel. We verblijven hier 2 nachten De volgende dag bezoeken we de grote Moskee

2018-09 Fiësta Esthetica Dental 2018

Wanneer: Get together: woensdag 19 september 2018 rond 18:00; Lezingen: donderdag 20; vrijdag 21 en zaterdag 22 september van 08:00-~13:00 Waar: conferentiezalen Aguas de Ibiza, sta Eularia del Rio Voor wie?: Tandartsen, Mondhygiënisten, Praktijkmanagers, tandartsassistenten (stoel/balie/preventie) , Tandprothetici, Tandtechnici Sprekers: Wiebe Derksen; Sander van der Linden; Jobine te Poel; Harriet Schapers Naaste een gemeenschappelijke sessie zijn er aparte programma’s voor

2018-05 Ierland

Ierland 2018 Vertrek: donderdag 31 mei terugvlucht zondag 3 juni. Cursusdata: 1 en 2 juni. Spreker: Jules Hesse Dr. Jules R. Hesse,  fysio- en manueeltherapeut 1982- 2002   Als eerste fysiotherapeut in Nederland en Europa aangesteld aan de Universiteit van Amsterdam, Subfaculteit Tandheelkunde (later ACTA) bij de vakgroep Functieleer van het Kauwstelsel o.l.v. Prof. Hansson en

2018-04 “Kingsday” @Curacao

Your Yearly Update in General Dentistry Curaçao 2018 locatie: Avila Beach Hotel Get Together en voorstellen sprekers: zondag 29 april 2018 cursusdata: maandag 30 april, dinsdag 1 mei en woensdag 2 mei. sprekers: Erwin Berkhout en Irfan Abas Erwin Berkhout Erwin Berkhout behaalde zijn tandartsdiploma in 1998, promoveerde in de Tandheelkundige Radiologie in 2007 en