Overzicht cursussen

Ierland

Ierland 2018 Vertrek: donderdag 31 mei terugvlucht zondag 3 juni. Cursusdata: 1 en 2 juni. Spreker: Jules Hesse Dr. Jules R. Hesse,  fysio- en manueeltherapeut 1982- 2002   Als eerste fysiotherapeut in Nederland en Europa aangesteld aan de Universiteit van Amsterdam, Subfaculteit Tandheelkunde (later ACTA) bij de vakgroep Functieleer van het Kauwstelsel o.l.v. Prof. Hansson en

2018-04 “Kingsday” @Curacao

Your Yearly Update in General Dentistry Curaçao 2018 locatie: Avila Beach Hotel Get Together en voorstellen sprekers: zondag 29 april 2018 cursusdata: maandag 30 april, dinsdag 1 mei en woensdag 2 mei. sprekers: Erwin Berkhout en Irfan Abas Erwin Berkhout Erwin Berkhout behaalde zijn tandartsdiploma in 1998, promoveerde in de Tandheelkundige Radiologie in 2007 en

2018-03 Your yearly update in general Dentistry Suriname

Your Yearly Update in General Dentistry 2018 Paramaribo, Suriname locatie: Paramaribo, Banquett hall Torarica Get Together: Vrijdag 23 maart 2018 bij het Boathouse van Torarica Cursusdata: zaterdag 24 maart en zondag 25 maart de hele dag, maandag 26 maart. Sprekers: Joerd van der Meer en Erwin Berkhout Curricula vitae Erwin Berkhout Erwin Berkhout behaalde zijn tandartsdiploma

2018-01 Blue Monday overleefd, nu de midwinterdip nog

Get Together: zondag 28 januari 2018 Cursusdagen: Maandag 29, dinsdag 30 en woensdag 31 januari 2018 cursustijden van 08:00- 12:30 Hans van Pelt Dr. A.W.J.(Hans) van Pelt. (21-03-1954) Tandheelkunde aan de Rijksuniversiteit Groningen Van 1978-1985 full-time verbonden aan de afdeling Prothetische Tandheelkunde. Daarna startte hij een algemene (groeps)praktijk in 1984 en werkte daar tot 1999.